DEĞERLERİMİZ:
İyi yönetim-kurumsallaşma, yeterli ve etkin alt yapı- kapasite insan odaklı-güvenli, kalite-nitelikli, erişebilir , sağlık hizmeti sunmak Mali sürdürülebilirliği sağlamak.
İnsan Odaklılık: Hastanenin örgütlenmesinde çalışanlar açısından ve hizmetlerin sunulmasında hizmetten yaralananlar açısından bütün faaliyet ve kararlarda insan odaklılık esastır. Çalışan yararı, hizmet verilen insan yararı ve kurum yararı gözetilerek kalitenin sağlandığı hizmet ortamı oluşturmak anlayışı kurumun insan odaklılığını ifade etmektedir. Bu şekilde çalışma ortamından memnun sağlık görevlileri ile hizmetten memnun hasta ve hasta yakınları amaçlanmaktadır.
Güven: Sağlık hizmetleri, bütün ayrıntılı düzenleme ve süreçlere rağmen güven unsuru üzerinde yapılanmaktadır. Hem hastane yönetimi ile çalışanlar arasında, hem de çalışanlar ile hizmet kullanan kişiler arasında bu güvenin örselenmeden ve gittikçe geliştirilerek hizmetlere yansıtılması esas alınmaktadır.
Hakkaniyet: Hiçbir ayrım yapmadan bütün kişilerin hastaneden hizmet alırken her durumda eşit muamele gördüğü bir ortam oluşturulmuştur. Hizmetin kullanımında öncelik ihtiyaca göre oluşacaktır. Eşit ihtiyaçtaki kişilerin hizmete erişiminde eşit haklar taşıması temel ilkedir.
Şeffaflık: Hastane işletmemizde yönetim sorumluluğunun ve faaliyetlerin bütün çalışanlar tarafından iyice anlaşılıp desteklenmesi başarı getirmektedir. Bu nedenle politikalarımız ve yönetim prensiplerimiz, düzenli periyotlarda çalışanlarımızla ilgi ve yetki düzeylerine göre paylaşılmakta ve geri dönüşümler değerlendirilmektedir..
Verimlilik: Kaynakların amaca yönelik olarak örgütlenmesinde ve hizmet verilen toplumun sağlık düzeyine en fazla katkının sağlanmasında gereken bilgi, teknoloji ve sistem ile çalışılmaktadır.
Etkililik: Hizmetlerin bilimsel kanıtlar ışığında yararı en çok olacak şekilde ve hasta ve çalışanları riske atmadan sunulduğu bir ortam oluşturulması amaçlanmıştır.
Kalite: Hizmetler tıbbı kalitesi yanında hasta ve yakınlarının konforu açısından da tasarlanmıştır. Kalitenin sürekli iyileştirilmesi gereken bir özellik olduğu bütün hastane çalışanlarınca bilinmektedir.
Toplumsal Sorumluluk: Statüsü ne olursa olsun bütün hastaneler toplumun varlığı olarak değerlendirilmelidir.
Sürekli Gelişim: Sağlık hizmetleri büyük değişim geçirmektedir. Bu değişimlere uygun olarak kuruluşların ve sağlık profesyonellerinin sürekli öğrenme, gelişme ve kendini yenileme özelliği taşıdığı gerçeği göz önünde tutularak plan ve programlar yapılmaktadır.